”Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze”
W poniedziałek, 8 września br., rusza kampania reklamowa promująca bogatą ofertę sportową platformy nc+. Szerokie działania promocyjne w telewizji, radiu, prasie oraz internecie prowadzone będą pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”. Spoty reklamowe – 30- i 15-sekundowe – będą emitowane od 8 września do końca października br. na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN7, Discovery Channel, MTV Polska, Fox, National Geographic Channel oraz kanałach własnych platformy nc+.
– Pokażemy z lekkim przymrużeniem oka, jak sport towarzyszy kibicom w życiu codziennym, jak wielką jest pasją. W trakcie transmisji sportowych przeżywamy wielkie emocje, które towarzyszą nam jeszcze długo po odejściu od telewizora. Chcemy je dzielić z innymi, przeżywamy pasjonujące mecze, spektakularne zagrania, ale też chętnie podpowiedzielibyśmy trenerowi ulubionej drużyny, jaki skład powinien wystawić w najbliższym meczu. To wszystko staraliśmy się uchwycić w spotach promujących ofertę sportową nc+ – mówi Jacek Balicki, dyrektor ds. marketingu nc+.